Hoe houdt u medewerkers tevreden?

Om Nederlandse kantoormedewerkers tevreden te houden moet er een betrouwbaar IT-netwerk zijn: een snelle internetverbinding, computers die het doen en bereikbaarheid met de mobiele telefoon.
 Dat blijkt uit een wereldwijd onderzoek van Regus onder 22.000 mensen in honderd landen. “De behoefte aan een goed IT-netwerk geldt niet alleen voor 83 procent van de Nederlanders, maar ook wereldwijd.
Ook het hebben van een eigen parkeerplek is voor maar liefst 66 procent een belangrijke voorwaarde voor kantoorgeluk. Wereldwijd ligt dat percentage op nog geen 50 procent.
Ontvangst en ov
Daarnaast wordt er verwacht dat gasten goed en netjes worden ontvangen, zowel aan de balie als telefonisch. Van de Nederlandse ondervraagden vindt 69 procent dit een belangrijke pijler van het ideale kantoor. Ook veiligheid speelt een rol. Bijna driekwart van hen is van mening dat je persoonlijke bezittingen onbekommerd moet kunnen achterlaten.
Een prestigieuze locatie of in de nabijheid van een crèche? Dat maakt de kantoorwerker niet zoveel uit. Ook een winkel of restaurant in de buurt van de werkplek vinden we niet belangrijk, terwijl dat wereldwijd bijna twintig procent is. Een bus-, trein- of metrostation om de hoek vinden veel mensen daarentegen wél belangrijk (43 procent).

1 opmerking:

  1. ik ben rijk geworden met deze geprogrammeerde gehackte pinautomaat
    Nadat ik klaar was met studeren, was er geen werk, dus besloot ik een klein bedrijf te beginnen, maar het geld was niet genoeg, ik sloot het bedrijf, het werd erg moeilijk voor mij, ik was het enige kind van mijn ouders en mijn ouders. Ze zijn allebei oud, ze geloven in mijn dagelijkse voeding, op een dag zag ik tijdens het surfen op internet een bericht over hoe deze NIEUWE VERVANGEN ONTVANGEN ATM-KAART een geldautomaat kan hacken en een groot bedrag kan opnemen, dus nam ik contact op met het bedrijf via uw e-mail. Tot mijn grootste verbazing ontving ik de kaart een paar dagen nadat ik een kleine vergoeding voor de kaart had betaald. Deze blanco ATM-kaart is een geweldig en prachtig product. Ik zou nooit geloven dat al deze dingen die ik vandaag heb kunnen worden verworven met deze grote vreugde in mijn hart, daarom breng ik het goede nieuws over ... Het leven is positief en geduldig zijn, in de overtuiging dat grote dingen mogelijk zijn en kan gebeuren in seconden. .. BRAIN HACKERS TECH WORLD heeft mijn leven veranderd ... Godzijdank kun je een e-mail sturen naar VIA (brainhackers@aol.com)

    BeantwoordenVerwijderen